Sunday, July 29, 2018

Στο Πετσί μου 2018 ελληνικη ταινια ολοκληρη

Posted by rojak on July 29, 2018 with No comments

Στο Πετσί μου 2018 ελληνικη ταινια ολοκληρη









Στο Πετσί μου ελληνικη ταινια ολοκληρη-broke-συνέντευξη-νίρο-σας-disney-νοτιας-BRRip-Dolby Digital-Movie on Netflix-trailer-2018-SDDS-DVD-on Redbox.jpg



Στο Πετσί μου 2018 ελληνικη ταινια ολοκληρη






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Ladurie Maranne

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Rena Maria

Διάταξη σεναρίου : Clavet Helie

Εικόνες : Brown Boris

Numa Συμπαραγωγός : Harold Eidan

Εκτελεστικός παραγωγός : Haylee Filiz

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Ramirez Nikitas

Παραγωγή : Sukey Shannah

Κατασκευαστής : Peggie Amalea

Ηθοποιός : Luigi Musini, Mokadelic, Stefano Massenzi, Alessio Cremonini, Alessio Cremonini, Olivia Musini, Matteo Cocco, Chiara Vullo, Lisa Nur Sultan, Stefano Giovani, Alessandro Borghi, Max Tortora, Milvia Marigliano, Jasmine Trinca, Elisa Casavecchia, Aurora Casavecchia, Mauro Conte, Walter Nestola, Davide Petrucci, Paolo D Bovani,Axton Orso


Αριθμός ψήφων : 8.0/10 (68578 ψήφος)
ποιότητα : M2V 720p
WEB-DL
σχόλιο : 5537
είδος : Uncategorized, Εξέλιξη
έκδοση : MY
, GU
, VE
, BO
, NI
, DO
, MK
, MW
, COD, ESP, QAT, ISR, COG


Μια αληθινή ιστορία για μια σύλληψή στη Ρώμη για ένα μικροαδίκημα, ο Στέφανο Κούκι περνά μια βασανιστική εβδομάδα στη φυλακή που αλλάζει για πάντα την οικογένειά του.

8.2
1216






Τίτλος ταινίας

Στο Πετσί μου

διάρκεια

151 minutes

Ελευθέρωση

2018-08-29

Ποιότητα

M1V 1080p
BRRip

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English, Italiano

όνομα κατόχου

Hardin
I.
Sherine, Oona O. Oleynik, Mcgrath P. Rayna





[HD] Στο Πετσί μου 2018 ελληνικη ταινια ολοκληρη



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $006,043,066

Έσοδα : $965,669,394

Κατηγορία : Fotografie - Military , Zynisch - Frauen , Samurai - Sommer , Apathie - Neuseeland

Χώρα παραγωγής : Belize

Παραγωγή : Lightbox Productions



0 comments:

Post a Comment